Az óráimon igyekszem kerülni a száraz, tankönyvszerű magyarázatokat: szívesen használok kártyákat, képeket és interaktív feladatokat. Fontosnak tartom, hogy a tanulók leküzdjék az megszólalástól való félelmet, ezért már az első óráktól kezdve nagy hangsúlyt fektetek a párbeszédekre és a kötetlen, ám vezetett beszélgetésekre, természetesen japánul.

14 éves koromban kezdtem el japánul tanulni, eleinte csupán hobbiként, majd egyre komolyabbá vált az érdeklődésem nemcsak a japán nyelv, hanem a kultúra iránt is.
2016 őszén egy hónapot tölthettem cserediákként egy fukushimai középiskolában, majd 2018 és 2021 között a Károli Gáspár Református Egyetem japán szakán szereztem diplomát. Már egyetemi éveim alatt is erősen vonzott a japán nyelv tanítása: szakdolgozatomat a japán és a magyar írás oktatásának hasonlóságairól és különbségeiről írtam.
2021 óta tanítok japán nyelvet magánórákon és a Momiji nyelviskolában. Az óráimon igyekszem kerülni a száraz, tankönyvszerű magyarázatokat: szívesen használok kártyákat, képeket és interaktív feladatokat. Fontosnak tartom, hogy a tanulók leküzdjék az megszólalástól való félelmet, ezért már az első óráktól kezdve nagy hangsúlyt fektetek a párbeszédekre és a kötetlen, ám vezetett beszélgetésekre, természetesen japánul.
2025 szeptemberétől fél évet Japánban tölthetek a japán nyelvoktatás tanulmányozásával, a Japán Alapítvány ösztöndíjának köszönhetően – de márciusban újra várok mindenkit szeretettel a Momijiben!
Szabadidőm nagy részét egy másik szenvedélyem, a hip-hop tánc tölti ki. Emellett csendes rajongója vagyok az animéknek és a japán tematikájú játékoknak is.